Link-building nástroj – Site crawlers

Link-building je těžká práce. Přesně proto pro vás máme návod, jak používat crawlery stránek, abyste zaručili, že se vaše práce zhodnotí a vyplatí.
 
Pokud crawler vyhledávače nedokážete najít váš obsah k indexování, nebude váš obsah ohodnocen. Není to úplně dobré znamení, ale především a hlavně, pokud vyhledávač nedokáže něco najít, znamená to, že uživatel to nenajde taky. Přesně proto jsou nástroje, které mohou napodobit funkci crawlera vyhledávače, tak užitečné.
 
Přijdete na celou řadu problémů během používání těchto crawlerů. Jsou to problémy, které mohou drasticky ovlivnit to, jak vaše stránka bude fungovat ve vyhledávačích. Mohou vám ale také pomoci, jako link-buildery, abyste zjistili, které stránky vyžadují vaši pozornost.
 
Link-building nikdy není kouzlo. Odkazy vyžadují spoustu tvrdé dřiny a může to být zbytečné, pokud se snažíte navázat odkazy na nějakou stránku, která má pěkně otřesně SEO.
 
Pro tento článek jsme se podívali na čtyři různé crawlery: dva jsou web-based a dva jsou desktop-based. Udělali jsme velmi lehkou analýzu každého z nich, abychom vám ukázali, jak mohou být použity k budování linků, ale také abychom vám ukázali, že mají mnohem více funkcí, které s nimi můžete dělat.
 
Nejdříve půjdeme na použití pro link outreach a také pro ujištění, že vaše stránka je v dobrém stavu a je vhodná pro link-building nebo navazování linků.
 
Jen tak pro záznam, tady jsou nějaké základní informace o nástrojích, které dnes budeme zkoumat.

  • Sitebulb: nabízí čtrnáctidenní zkušební dobu. Počítačový web crawler
  • DeepCrawl: nabízí sedmidenní zkušební dobu. Web-based crawler
  • Screaming Frog: stažitelné zdarma pro lehké používání nebo si můžete koupit licenci, která zpřístupní další funkce. Desktop.
  • OnCrawl: nabízí čtrnáctidenní zkušební dobu, web.

 
Poznámka: Tyto crawlery jsou neustále aktualizovány, takže screenshoty v tomto článku již nemusí být aktuální.
 

Zhodnoťte cíl pro odkazy

Používáním těchto nástrojů zvýšíte vaši link-buildingovou efektivitu a účinnost.
Nejdříve udělejte jednoduchý audit stránky
Ještě než se pokusíte dostat na stránku, na které chcete link, spusťte audit této stránky, tak, abyste měli „in“ s tím, že zvýrazníte veškeré problémy, které najdete.