Uživatel okomentuje výsledky výsledky Google, i když to tak nějak nejde

Ne, uživatelé skutečně nemohou komentovat výsledky vyhledávání Google, ani kdyby chtěli. Jedná se totiž o „sportovní“ funkci, která je rezervovaná hlavně pro živé sportovní přenosy ze zápasů a utkání a slouží spíše jako přímá zpráva, než jako běžný komentář.
 

Spousta webových stránek přes týden hlásila, že Vyhledávání Google přidalo kompletně novou funkci, která dovolí uživatelům přidat jejich vlastní komentáře k vyhledávání Google. Tato funkce je limitována pouze pro sportovní utkání a jejich „Sports Answer box“ – tedy speciální live chat funkci, která určitě není pro všechny výsledky vyhledávání. Tato funkce je spuštěna pro uživatele již od Světového poháru 2018, kdy byla spuštěna na začátku tohoto roku.
 
Jak tedy můžete zanechat váš komentář ve výsledcích vyhledávání Google?
Je to funkce limitovaná pouze pro sportovní utkání a zápasy, proto, pokud byste si chtěli tuto funkci vyzkoušet, je třeba hledat nejprve nějaký zápas (například Francie vs. Chorvatsko) a poté kliknout na „Více o této hře“. Jakmile se vám stránka načte, podívejte se do pravého dolního rohu a klikněte na sekci „komentáře“, abyste mohli vidět ostatní komentáře od uživatelů Google, kde poté přidáte svůj vlastní komentář.
 

 
Kde mohu vidět mé komentáře? Google již dovoluje uživatelům napsat jejich vlastní recenze k filmům, TV seriálům a knihám.  Google oznámil, že nyní můžete přidávat komentáře ke sportovním utkáním na Google, i když se utkání právě probíhají.
 
Proč je nevidím? Jste přihlášení na váš učet od Google? Pokud ano, tak se nemusíte hned děsit, protože, jak ostatně řekl Google, „Komentáře nejsou na Vyhledávání Google dostupné pro všechny regiony a pro všechny jazyky“.
 
Kde se mohu dozvědět více? Google má velmi detailní návod, který vysvětluje více o tom, jak tato funkce funguje a co všechno s ní můžete dělat.
 
Proč by nás to mělo zajímat?
Právě nyní je tato funkce pouze pro sportovní utkání a tedy, pokud máte pod taktovkou nějaký sportovní tým, může vás zajímat to, jak vaši fanoušci vnímají a co si myslí o výkonech vašeho týmu na Vyhledávání Google. Bude tato funkce postupně pronikat i do ostatních oblastí Google Vyhledávání? TO je velmi těžké takto předpovědět, ale určitě se vyplatí dát si na to nyní pozor pro případ, že by se tato funkce skutečně rozšířila i na ostatní výsledky vyhledávání.