Google testuje úplně novou funkci rozpoznávání výslovnosti v internetovém vyhledávání

Pojďme se nyní společně podívat na novou zajímavou funkci Google, která experimentuje s vyhledáváním.
 
Google potvrdil internetovému portálu Search Engine Land, že právě nyní experimentují s novou funkcí, která by měla pomoci některým jejich hledajícím vyslovovat slova. Mluvčí Google sdělil, že: „je to všechno jenom experiment“, který právě nyní probíhá.
 
Vlákno na internetové platformě Reddit má screenshot této akce. Žádost, která spustila toto jedno mobilní vyhledávání na internetu, v Google India, bylo „jak vyslovovat anglické slovo „compunction“.
 
Co je to vlastně tahle funkce výslovnosti? Když se zeptáte Google, jak máte vyslovovat nějaké slovo, Google vám může pomoci jej vyslovit tím, že vás nechá poslechnout si, jak někdo jiný vyslovuje toto slovo. Navíc vám ještě Google foneticky ukáže, jak vlastně vyslovovat nějaké slovo na stránce. Je tu dokonce i možnost, že si můžete nechat tohle slovo přečíst ve „zpomaleném“ módu.
 
Jak to vlastně vypadá? Tady je screenshot z vlákna internetového diskuzního fóra REddit, na který můžete kliknout pro zvětšení:

Podobné funkce. Google má velmi podobnou funkci v Indii zvanou „Word Coach“, která pomáhá hledajícím v tomto regionu učit se nová slova a rozšířit jejich slovní zásobu.
 
Google také sdělil, co se týče Word Coache:
 
„Google Word Coach je hra vyvinutá jako nápomocný nástroj k rozšiřování slovní zásoby anglického jazyka ve velmi zábavné a interaktivní formě. Objevuje se přímo pod naším slovníkem a překládá kolonky i boxíky nebo když někdo hledá výraz „Google Word Coach“.
 
Proč by nás to mělo zajímat?
Poněvadž je to všechno jenom ve fázi testování, není tu ještě tolik aplikací pro digitální marketing přesně v tomto momentu. Ale pokud bychom se doopravdy nad tím vším trošku zamysleli, mohl by to být velmi cenný a nápomocný nástroj pro některé značky, jako například při vyslovování jisté značky automobilů. Je to Poorsh nebo Poor-sha?

Google testuje úplně novou funkci rozpoznávání výslovnosti v internetovém vyhledávání
4.3 (85.71%)7